Voor Installatie- en Servicetechnici
De service van Human Care
Benieuwd wat u kunt verwachten van onze service bij een samenwerking?
- Wij blijven up-to-date in productontwikkeling, daarbij kijken we ook naar hoe de service efficiënt kan worden uitgevoerd door onze monteurs.
- Jaarlijkse inspectie van uw hulpmiddel(en). Wij plannen de afspraak in wanneer het weer tijd is voor het jaarlijkse onderhoud.
- Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar en beschikbaar. Bij spoed komt de monteur zo spoedig mogelijk naar uw locatie om de storing te verhelpen.
- Onze servicemonteurs ondersteunen de dealers bij het uitvoeren van inspecties. Dit ontlast hen.
- Onderdelen zijn universeel uitwisselbaar. Ons nieuwe portfolio is volledig uitgerust met Linak besturing. Hierdoor zijn onderdelen, zoals de accu, handbediening, motoren en besturingskast universeel uitwisselbaar. Zo heeft een monteur minder onderdelen nodig in zijn service bus. Dit bespaart u kosten.
Keuringen
Human Care voert ook keuringen van hulpmiddelen uit. Waar dan allemaal naar wordt gekeken? Onze servicemonteur Jakob Reezigt vertelt:
“Bij een keuring van zowel tilliften als andere hulpmiddelen worden alle aanwezige functies gecontroleerd op werking en beveiligingen. Onderdelen worden gecontroleerd op slijtage en indien nodig direct vervangen. Ook worden alle boutverbindingen en eventuele lasnaden gecontroleerd. Bovendien is het belangrijk dat er een belastingtest wordt uitgevoerd om te kijken of het hulpmiddel de maximale opgegeven belasting doorstaat.
Daarnaast wordt bij een stationair systeem ook de railbevestigingen aan het plafond gecontroleerd evenals de werking van draaiplateaus en koppelingen in het systeem. Ook de tilbanden worden gecontroleerd op beschadigingen en werking van de veiligheidsclips. Ook hier wordt een belastingtest uitgevoerd. Bij keuringen van bad/douche middelen wordt er naast de controle op werking en beveiligingen extra gecontroleerd op roestvorming van het middel.”
Keuringen van tilhulpmiddelen voeren wij in principe jaarlijks uit. Ook middelen die niet Human Care gerelateerd zijn kunnen door Human Care gekeurd worden. Wij voeren namelijk merk-onafhankelijke keuringen uit. Ook kunnen Human Care producten door andere instanties gekeurd worden.
Vragen over onze service of keuringen? Neem eenvoudig contact op!
OPLEIDING VOOR INSTALLATEURS EN SERVICE-TECHNICI
Onze producten kunnen alleen worden geïnstalleerd door geaccrediteerde professionals. Human Care voert jaarlijkse certificeringsprogramma’s uit voor haar klanten en partners.
Onze training is een evenement van een hele dag dat nuttig is voor installateurs en servicetechnici en omvat productonderwijs, het installatieproces, algemene installaties en materialen, probleemoplossing en nog veel, veel meer.
KOM IN CONTACT
SERVICEOVEREENKOMST
Human Care biedt een programma voor service, ondersteuning, installatie en reparatie van onze liften in Zweden, Canada, Nederland en de Verenigde Staten.
Onze liften en hun componenten zijn ontworpen en ontwikkeld door ons onderzoeksteam in Stockholm. Human Care garandeert dat de meest up-to-date kennis over producten, normen en procedures in elk van onze producten terugkomt. Elk lid van ons team, of het nu gaat om ontwerp, onderzoek of ondersteuning, kan de nieuwste informatie en opleiding bieden over onze producten, hun installatie en reparatie. Human Care is ISO 9000 gecertificeerd, wat ervoor zorgt dat processen en procedures worden gevolgd.
Het personeel van Human Care is opgeleid en geaccrediteerd volgens de nieuwste norm voor rolbruggen, EN ISO 10 535: 2006. Human Care neemt de volledige verantwoordelijkheid voor de veiligheid van het plafondliftsysteem door geaccrediteerd personeel goed te keuren dat de diensten levert.